Tuesday, July 27, 2010

Sekolah Saya


Nama saya ialah Nursyazwani Fitri. Saya bersekolah di Sekolah Rendah Zhenghua. Kelas saya ialah '5Honesty'. Saya adalah seorang pelajar darjah lima.

Saya akan berkongsi dengan anda tentang pengalaman saya di sekolah saya. Saya sudah berada di sekolah itu selama lima tahun. Banyak pengalaman manis dan pahit yang saya sudah lalui.

Saya amat bangga dengan sekolah saya kerana kejayaan-kejayaannya. Guru-guru di sekolah saya sungguh peramah, tegas dan berdisiplin. Saya suka dengan guru yang mempunyai sifat-sifat seperti itu kerana ia mengajar saya cara-cara berdikari.

Sekolah saya juga telah memenangi pingat emas dan perak untuk beberapa pertandingan. Saya amat sayang sekolah saya dan tidak akan melupakannya kerana saya telah mempelajari banyak perkara yang boleh membantu saya dalam hidup saya.

No comments: